З 3 до 10 грудня українці знову зможуть цілий тиждень смакувати життя по-французьки й відкрити для себе нові бренди та активності.
Тиждень Франції в Україні вже стає доброю традицією. Вдруге поспіль Франко-українська торгова палата ініціює проєкт «Більше Франції» – тиждень для знайомства з французьким мистецтвом життя для всіх охочих. У рамках програми завдяки понад 50-ти французьким брендам українці в Києві та в інших великих містах (Дніпрі, Харкові, Одесі, Львові) матимуть змогу познайомитися або дізнатися більше про їхню продукцію, зануритися в традиції та культуру країни, спробувати себе в нових активностях. Серед брендів-учасників – ресторани, винні магазини, роздрібні продуктові компанії, продукція б’юті-сфери та для догляду за собою, банківські послуги, фармацевтичні, транспортні компанії, бренди категорії «стиль», зокрема люксові, спортивні товари, товари для побуту, декору та інтер’єру.
«Пандемія стала серйозним викликом для бізнесу у всьому світі. Ми раді, що вже другий рік підтримуємо французький бізнес в Україні, допомагаємо з одного боку брендам – розповісти про себе, з іншого – українцям розширити коло улюблених продуктів високої якості. Торік заходи Тижня Франції викликали ажіотаж серед споживачів: загалом взяло участь майже 100 000 охочих. Тож ми з упевненістю можемо сказати, що робимо важливу й цікаву суспільству справу», – зазначила Мод Жозеф, Директорка Франко-української торгово-промислової палати.
Серед активностей Тижня Франції – майстер-класи "Бьюті секрети парижанок" та для дітей з випічки різдяного печива, кулінарні подорожі регіонами Франції, дегустація вин та навіть Ельзаський вечір, де під живу джазову музику можна буде насолодитися вечерею традиційної кухні та скуштувати витончені святкові десерти.
Фото: Depositphotos